Waarom heeft Velo hun Nicotinezakjes in 2024 gerebrand?

Nathan Chilcott

Merkidentiteit is belangrijk. Voor een merk is het een kans om uit te drukken waar het voor staat, een gelijkgestemd publiek aan te trekken en een visueel aantrekkelijke identiteit te creëren.
Voor jou en mij maakt productbranding het gemakkelijk om te herkennen. Je hebt waarschijnlijk al de frustratie ervaren van naar je lokale winkel gaan om naar een specifiek product te zoeken en het niet te kunnen vinden.
Het is er nog steeds, je kunt het alleen niet zien omdat het bedrijf dacht dat het een goed idee zou zijn om de kleuren, afbeeldingen en het algehele ontwerp van hun product te veranderen.
Het is een risicovolle strategie. Als je het product niet ziet, kun je uiteindelijk iets anders kopen. Evenzo, als je het ziet en de nieuwe afbeelding niet leuk vindt, kan dat je ertoe brengen iets anders te proberen.
Het lijkt erop dat er geen tekst is gegeven om te vertalen. Geef alstublieft de tekst die u vertaald wilt hebben.
Het zet je aan het denken waarom het een goed idee zou zijn om de naam te veranderen naar Velo Nicotinezakjes.
Wijziging
"Velo werd oorspronkelijk bekend als LYFT en werd in 2022 omgedoopt tot Velo. Tot nu toe heeft het echter meerdere namen en afbeeldingen gehad, en elk land heeft zijn eigen unieke Velo-Nicotinezakjes-verpakkingen."
Dat is wat het deed. Velo Overweeg rebranding-mogelijkheden en ontwerp een nieuwe uniforme verpakking voor Nicotinezakjes.
Ja, je moet wennen aan het nieuwe ontwerp. Maar zodra je dat hebt gedaan, weet je waar je overal ter wereld naar moet zoeken.
Fasen in een rebranding-proces
Velo weet dat het verwarrend kan zijn en ze willen het zo gemakkelijk mogelijk maken voor hun klanten.
Om de zaken zo eenvoudig mogelijk te houden, voerden ze de rebranding in twee fasen uit. De eerste, die begin 2024 plaatsvond, was een herontworpen doos met het oorspronkelijke ontwerp.
Slim is ontworpen met een etiket dat kan worden verwijderd om een nieuw ontwerp eronder te onthullen.

Het zou je helpen om te wennen aan het uiterlijk van de omgedoopte VELO Nicotinezakjes.
De tweede fase vond plaats eind 2024 en omvatte het verwijderen van het etiket, zodat het nieuwe merkdesign direct zichtbaar was.
Je merkt op dat de verpakkingen zijn veranderd van een witte achtergrond naar verschillende tinten blauw, afhankelijk van de smaak.
Je kunt een nieuw ontwerpelement zien in onze Velo-campagnes.
Huidige aanbiedingenNaamwijzigingen
Velo heeft ook besloten om de namen van enkele van hun producten te veranderen, hoewel de smaken en sterktes precies hetzelfde zijn gebleven.
Bijvoorbeeld, Velo Groovy Grape Mini is nu bekend als Velo Mini Royal Purple. Zelfde product, andere naam en ander uiterlijk.
Andra, wiens naam is veranderd, is:
Het lijkt erop dat er geen tekst is aangeleverd voor vertaling. Geef alstublieft de tekst die u vertaald wilt hebben.
- Velo Crispy Peppermint Slim na Velo Ice Cool Mint Strong SlimHet lijkt erop dat er geen tekst is gegeven om te vertalen. Geef alstublieft de tekst die u wilt laten vertalen.
- Velo Witty Spearmint Slim middag Velo Mint SlimHet lijkt erop dat er geen tekst is gegeven om te vertalen. Geef alstublieft de tekst die u wilt laten vertalen.
- Velo Lofty Liquorice Slim na Velo Lakritz Stark SchlankHet lijkt erop dat er geen tekst is aangeleverd voor vertaling. Geef alstublieft de tekst die u vertaald wilt hebben.
- Velo Mighty Peppermint na Velo Freeze X-Strong
Luisteren gaat door. Als je de smaak die je altijd hebt gebruikt niet kunt vinden, neem dan gerust contact op met ons team. We helpen je graag om de juiste richting te vinden.
Samenvatting
Het is logisch dat VELO zijn merk en zelfs de namen van enkele Nicotinezakjes verandert om ervoor te zorgen dat ze wereldwijd consistent zijn.
Het goede nieuws is dat het product hetzelfde blijft en je kunt nog steeds Velo Nicotinezakjes via onze website krijgen, hoewel je ons moet vragen naar de juiste naam.